A reeleição de Luiz Inácio Lula da Silva como Presidente do Brasil resulta um alívio para os projetos de democratização da tecnologia. Lula tem defendido activamente o software livre como um poderoso mecanismo de inclusão digital.
O software livre possibilita a livre distribuição e a livre modificação do software. É já uma economia significativa para o Estado brasileiro, uma maneira inteligente de reduzir a pirataria e um estímulo decisivo ao desenvolvimento de software próprio.
De facto, o Brasil vem trabalhando em formas alternativas de licenciamento para permitir que o uso, produção e reutilização de software chegue a um número maior de pessoas.
Até agora Lula não aproveitou as melhores chances, mas ainda tem a opção de fazer uma revolução digital socialmente justa num país dividido abruptamente entre ricos e pobres.
“Consumatum est. Mais quatro anos de mentiras, roubalheiras, falta de crescimento,viagens no Aerolula, etc, etc, etc. Merecemos. Também a alternativa era péssima.” Estas foram as palavras do meu pai,quando soube da vitória de Lula. Espero que ele esteja errado!
ResponderEliminarUm abraço
Marco Aurélio
Como verá o ser vivo chamado Aznar dende Georgetoown que continua adiante a desestabilización da rexión iberoaméricana?
ResponderEliminarForza Lula.
Vexo que andas moi interesado no Software Libre. Supoño que xa coñecerás e visitarás a web de Mancomun.org. Agora mesmo están cunha iniciativa a través de voluntarios para traducir diversos programas. Agora toca o Firefox 2.0. Espero que vos unades.
ResponderEliminarLula fixo boas cousas pra o Brasil comparado cos seus predecesores. Pero temos que ser conscientes de que o bo de Lula pode e debe traballar máis polo Brasil.
ResponderEliminarSaúdos
Si, coñezo mancomún e paréceme unha iniciativa interesante mas eu son da idea de free as in "free bird", not "free beer" , isto é, libre de liberdade, non de barra libre. Se non cobro polo meu traballo non me ven a inspiración.
ResponderEliminarDescoñecía eu este dato: que Lula tamén se preocupaba destas cousas, tan raras para outros mortais coma min (por certo, acabo de facer unha ligazón co seu blog dende o meu). Saúdos.
ResponderEliminarTou de acordo contigo. De feito conceptos coma o OpenSource creáronse para iso. Sen embargo para certas iniciativas, coma a tradución de programas, se se trata dunha comunidade lingüística pequena sería inviable. A xente pensa que o Software Libre non se gañan cartos e ten que ser o primeiro que se lle quite da cabeza
ResponderEliminar